.

29 apr. 2011

Capsunarul si fascismul

De ce nu merge cu Heil in Romania
Tot citesc prin comentariile la feisbucul si presa din Italia tot felul de promisiuni de taiere de capete la musulmani, clandestini, tigani si alte d'astea. Italienii isi pot permite pentru ca ei detin patentul fascismului pe care l-au obtinut inca din 1919. Ce sa mai vorbim ca si cu romanii au ce au, desi nu inteleg de ce? Noi suntem mai blonzi si cu ochii mult mai albastrii decat ei! La noi si aia care au ochii caprui par mai albastrii decat ai lor... in sfarsit. Sa zicem ca fascistii castiga in Italia, Franta si pe unde mai candideaza ei in fiecare an. Sa zicem ca au castigat si incep dominatia Europei pentru ca istoria trebuie sa se repete, nu-i asa? De data asta eu cred ca se opreste dominatia fascismului in Europa tocmai la Constanta!
Eu sunt mai fascist decat fascistii in sensul ca visul meu e ca lumea sa fie plina doar de blonde cu ochi albastrii (mai putin nevasta-mea care nu e, dar si Hitler o avea pe Eva Braun ce pulii mei). Deci eu as fi cel mai bun fascist din lume si deja cunosc o gramada de barbati (si vreo cateva lesbiene) care m-ar vota pentru visul asta. Dar la Constanta nu merge frate! De ce nu merge? Pai sa va dau cateva exemple:
- Am de dat tigari la vreo cativa bruneti cu ochi caprui! Daca ma duc sa-i extermin aia ma vad si imi cer tigarile! Eu am imprumutat de la ei cand era 5000 pachetu' asa ca nu o sa le dau nici in ruptul capului la 12000 inapoi!
- Ar trebui sa extermin o gramada de colegi de-a lu' nevasta-mea si pe sefii ei! Asta inseamna ca nevasta-mea ramane sa faca munca la colegii exterminati si unde mai pui ca la sfarsitul lunii nici nu e nimeni s-o plateasca! Cui ii convine munca in plus fara bani? In nici un caz lu' nevasta-mea!
- Ar trebui sa-i extermin pe toti producatorii de kebap, baclava, shaorme si alte d'astea! Adica deja incepe sa ma plictiseasca fascismul asta! Cum frate sa ramana Constanta fara kebap si baclava?
Dar cea mai tare problema ar fi ca eu am deschis o agentie de asigurari! Si daca eu ma apuc de exterminat tot felul de OAMENI atunci se intampla ca imi extermin dreacu clientii! Si unde mai pui ca daca aia au si asigurari de viata ma pun astia sa aduc si bani d'acasa! Asa ca stiti ce? Eu zic sa vina 1 Mai si sa mergem sa halim un mic ceva si sa-i lasam pe italieni sa-si haleasca ficatii...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!