.

4 apr. 2011

Capsunarul si bugetarii

Mai bine intru in Mafia ca e fara cozi si dosare
Bah de cateva zile bune (saptamani adica) ma chinui sa ma fac capitalist multilateral dezvoltat. Deci va cacati pe voi de ras daca mergeti o zi cu mine. Pentru mine, care am vazut bugetarii occidentali de 14 ori mai prosti ca astia din Romania si de tot atatea ori mai bine platiti, e de ras, chiar daca fac eu pe suparatul pe unde ma duc. Adica eu am avut firma afara unde am platit taxa de 2 ori pentru acelasi lucru deci nu ma mai poate speria mare lucru. Dar ma distreaza sa-i vad pe astia din Romania (of za record va zic ca dupa ce trec alegerile trebuie sa va cautati de munca prieteni bugetari) care au impresia ca rechemarea la arme e cauzata de alte scopuri decat electorale.
Afara sunt foarte putini bugetari si prin urmare sunt toti idioti. Explicatia este foarte simpla: unde sunt locuri putine doar pilosii pilosilor reusesc sa ocupe posturile asa ca va dati seama ca e plin de Eba, Syda si alte caricaturi din astea. De exemplu, afara daca vrei sa-ti faci firma mergi la o agentie care iti deschide firma si iti si explica ce trebuie sa faci in primul an de activitate. Deci banu' merita dat fara remuscari. In Romania agentiile astea cred ca sunt ale unor fosti bugetari care, desi au pile la Stat, se comporta la fel ca colegii ramasi sub arme. Adica agentiile de infiintare firme paicea iti iau banii doar ca sa nu stai tu la coada... si nimic mai mult. Eu prefer sa stau la coada ca asa am aflat si niste smecherii financiare care se practica in Germania si se folosesc si la noi. Si dupa aia, daca nu mergeam la coada, de unde mai aflam eu sa va povestesc si voua... 
Deci te duci, nu e numar de ordine, la coada nu se intelege cine e ultimul, cine tine rand la cine si de ce, cine sunt cei care trec pe langa tine si intra in fata, de ce fac asta, cand ajungi in fata nu se stie cu cine trebuie sa vorbesti si cand descoperi ti se spune sec ca "Nu e bine! Va mai trebuie o copie". Evident ca nu scrie nicaieri ce iti trebuie si in cate copii, urmand ca de fiecare data sa descoperi noi si noi chestii. O sa radeti dar aici pana si ultimul buticar stie chestii pe care afara nu le stiu decat aia de au studiat cine stie ce stiinte economice... Cat am stat la coada am aflat GRATIS ce trebuie sa fac nu in urmatorul an, dar si peste 10 ani si chiar cand o sa vreau sa inchid societatea! De asemenea am inceput deja sa invat toate formularele, anexele, modulu' 1 si 2, CIP, MIP, CCHI, MPTZT, BVDR si altele... pentru cine nu intelege termenii imi pare rau dar dupa 2 saptamani de cozi sunt deja avansat. Imaginati-va peste alte 2 saptamani cum o sa vorbesc....
Eu chiar stau si ma gandesc ca bugetarii ii urasc pe astia particulari tocmai pentru asta! Pai particularu' stie nu numai cu fiscu', stie si cu registru' si cu banca si cu Primaria si cu alea si cu alealalte... adica pulii mei daca unu isi inchide maine poimaine buticu' unde vinde marfa de la Metro poate sa se angajeze linistit la Registrul Comertului sau la Financiar... si fara pile!
Eu cu profesorii si cu politaii nu am nimic pentru ca mi se par cei mai folositori bugetari de pe glob, iar medicii parerea mea e ca ar trebui sa fie undeva deasupra notiunii de privat sau stat... dar cu restul frate... chiar nu inteleg. Oricum lucrurile vor mai merge o perioada inainte in felul asta. Intre timp va dau un sfat pe care l-am primit la coada (v-am zis ca e super interesant sa stai acolo): zice ca daca nu ai alta scapare si trebuie sa ajungi pe mainile unui bugetar data viitoare cand te intorci sa mergi la acelasi bugetar pentru ca daca mergi la altul (a se citi alt ghiseu) nimic din ceea ce ti-a zis celalalt nu mai e valabil...
P.S.: Si mai am o intrebare de 100 de mii de puncte: de ce toti bugetarii au curul mare frate? Sa mergeti intr-o institutie din asta si sa vedeti ce cururi mari au oamenii aia indiferent de sex, culoarea parului sau alte chestii din astea... Eu ma gandeam ca e unul dintre criteriile dupa care se fac angajarile...

3 comentarii:

  1. Sunt grasi pentru ca frigiderul lor e plin mereu...si tu nu vrei deloc sa slabeasca...bagi carne...iar si iar...

    RăspundețiȘtergere
  2. cea mai simpla explicatie: sunt multe chestii pe care le pun la cur. a doua: nesimtirea ingrasa. deci ii doare'n cur de tot

    RăspundețiȘtergere
  3. Realitatea pura istorisita...
    Hienele ce ne conduc, prin slugile loe desemnate sa desavarseasca HOTIA si SPECULA cu ...legile strambe, regulamente etc au intr-adevar parte de parti dorsale generoase!!!
    :)))
    Sa-i judece Dumnezeu odata si odata!Prea au devalizat si talharit tara asta!
    :)

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!