.

14 apr. 2011

Capsunarul se intoarce... aghen

Stiu ca nu v-am lipsit...
Dar m-am hotarat sa ma intorc. La blog adica. Intre timp (cat n-am scris nimic adica) s-au intamplat fapte marete despre care nu va povestesc acum. Lupte cu bugetari, lupte cu privati... na ca v-am povestit... Bine, hai sa va zic. Mi-am tras sereleu frate! De ce? Pai am urmat sfatul unui ex sef de-al meu a carui zicere preferata era "cui nu-i convine, sa-si faca firma!". Na mah boule ca mi-am facut (daca nu intelege sa-i traduceti voi). In primul rand va dau un sfat: nu incercati sa va faceti firma pe muschii vostri ca o sa regretati. Mai bine mergeti la o firma specializata si scapati (chiar daca e mai scump nitel).
Eu nu am avut ce face de aia mi-am facut singur toate alea... si nu am economisit mare lucru. Dar in sfarsit. Dupa experienta avuta va pot comunica ca e foarte tare sa ai firma. Intri in criza inca din prima zi. Semnezi contracte pe care nu le intelegi, diplomatu' ti se umple cu hartii despre care nu ai habar cum au ajuns acolo... banii dispar din buzunar... stampile, chitante, formulare, aia, aialalta... Cu toate astea merita. Azi am descoperit cat de simplu e sa faci niste chestii pe care nu ma gandeam ca o sa le fac vreodata! Acum nu stiu ce sa zic... sunt simple chestiile sau sunt eu mai intelegator asa (ca sa nu zic destept ca o sa fiu acuzat de lipsa de din aia, cum ii zice... modestie). Mai exista forum-uri pe net, mai exista rubrica in telefon... Cu exceptia faptului ca nu ai habar cand iti intra banii in buzunar (dar macar ai habar cand ies) e misto sa ai firma. Macar nu ai sefi din aia care sa-ti spuna ca daca nu-ti convine sa ti-o faci. I-am povestit si la un preten de-al meu care a ramas p'afara. I-am zis ca asa si pe dincolo... A zis ca abia asteapta sa vina si el acasa. I-am zis ca daca vine poate sa-si faca firma, dar sa nu-si faca blog! Doi Capsunari razbunatori e prea mult chiar si pentru voi! Ajunge unu' nu? Gresesc? Stati asa ca ma suna cineva... Alo da! Ce? Cum adica vorbesc ca unul care are firma! Eu sunt pentru piata libera, pentru concurenta... Pai lasa mai ca la blog-uri nu se pune! De ce sa-si faca si el blog daca va zic eu ce si cum? Piata libera? Concurenta? Auzi bah ia inchide telefonul si lasa-ma dreacu in pace cu vrajelile astea!
Deci, cum spuneam, acum o sa va las pentru ca trebuie sa studiez niste hartii. Cand o sa inteleg ce scrie in ele o sa va anunt. Pana atunci, daca aveti nevoie de ceva chemati-ma. Iaute si la astia: "firma de marketing promoveaza imaginea firmei dumneavoastra"... Pai daca d'abia i-am dat drumul si au si aflat astia inseamna ca ce nevoie am eu de marketing? Sa ma sunati bah sa va promovez eu pe voi, 'reati ai dreacu cu firmele voastre...

5 comentarii:

  1. Buna ziua. Sunt Robotul de la Fisc. Va felicit pentru ca v-ati deschis firma. pentru ultimele aprobari, va rugam sa treceti pe la biroul SP-GA, apoi sa va luati certificatul de la compartimentul M-TA. Nu uitati, peste o saptamana vine Iepurasul de Paste. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha!ha!Ti-ai deschis si tu firma:)))mor de ras.Sa vedem daca mai esti asa optimist dupa un an:)Chiar sunt curioasa!;)eu am una de vreo 5 si tot nu inteleg ce e cu hartiile alea care imi tot vin de peste tot:)))si abia astept ziua in care sa ma imbogatesc ca pana acuma numai de munca am avut parte.O fi din cauza ca muncesc....imbogateala e treaba pentru hoti nu pentru cei ce muncesc:)BAFTA!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc, multumesc! da eu nu am facut firma ca sa ma imbogatesc... am facut ca mi-a zis ala;)))

    RăspundețiȘtergere
  4. stii ca in limbajul puscariasilor "a-ti face firma" se traduce prin "a deveni liderul unui grup de parnaiasi"? :))

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!