.

31 mar. 2011

Capsunarul a iesit din criza

Gata frate, m-am scos...
Uraaaaaa! S-a terminat crizaaaaaa! Ce bine! Chiar incepusem sa-mi fac probleme ca nu mai iesim! parca mai ieri am intrat... Imi aduc aminte ca haleam un mar si cand la televizor aratau aia in direct cum intram in criza! Da frate! De aia nu ma mai uit la televizor... Pai pulii mei cand ma uit la televizor ba e asa zisa revolutie la romani, ba asa zis cad 2-3 blocuri pe la americani, ba incepe asa zisa criza, ba cade asa zisul dictator care este el... Gata! Nu ma mai uit si uite cum se rezolva lucrurile! Ati vazut? Sa-mi ziceti mersi dreacu ca daca ma mai uitam cine stie cat mai tinea criza si ce dreacu se mai intampla! La faza cu Japonia nu ma uitam la TV... nu e vina mea... Cred ca e unu' dintre voi care s-a uitat!
Si ca sa va demonstrez ca e adevarat azi m-am uitat putin la TV si era unu care a zis ca in America a disparut clasa mijlocie si ca o sa dispara de tot in toata lumea si ca saracii vor fi mai saraci si bogatii si mai bogati! Sa mor daca am vrut! Doar 1 minut m-am uitat! Imi cer scuze la clasa mijlocie! Stai asa ca a zis ala ca nu mai e nici-o clasa mijlocie... nu-mi mai cer scuze nimanui!Uite acum ma uit pe YouTube la video-uri... uite e un video care arata cum se omoara aia prin tarile arabe ... Haoleu! E un video de la Al Jazeera! Asta e televiziune nu-i asa? Scuze...

4 comentarii:

  1. stai calm, esti total nevinovat ;) de vina sunt alienatii :))

    RăspundețiȘtergere
  2. era o vorba, dar am uitat-o! criza bate fundu' sau gura bate fundu'!?! :))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. pe care usa se face iesirea din criza?

    RăspundețiȘtergere

puteti si sa injurati daca nu va suparati!