.

28 mar. 2011

Capsunarul face dezvaluiri

De bine cu uichilics...
M-am distrat copios cu dezvaluirile celor de la uichilics. Pe unele le stiam, pe altele le banuiam si de restul habar nu aveam. Ce este interesant e ca poporu' (mai ales cel feisbucian) se "arunca" in declaratii care mai de care mai reactionare! Eu sincer nu citesc ce zic ziaristii in ziarele unde scriu pentru ca acolo e sefu' care le dicteaza linia... eu citesc ce zic ziaristii si politicienii pe Facebook sau pe blogurile lor ca acolo isi arata mai bine stilu'. Ce am constatat e ca marea majoritate are ceva impotriva celor de la uichilics! Pai eu la asta chiar nu ma asteptam! Ce vina au aia de la uichilics ca dau publicitatii niste docomente mai mult sau mai putin secrete la poporu' votant care este? Nu-i rau! Lasa sa dea! Pentru mine e chiar necesar! De exemplu faptul ca din docomente reiese faptul ca americanii sunt calare pe Afghanistan sau Irak pentru motive economice si nu bombe cu eugenii sau alte vrajeli atomice, sau ca politicienii romani sunt total rupti de realitatea economica a tarii sunt lucruri care demopnstreaza ca suntem in normala normalitate a lucrurilor. Pentru ca trebuie sa va spun un secret! Eu de cand m-am uitat la OTV la Domnu' Dan si am vazut ca o sa vina mai intai sfarsitul lumii, dupa aia Codexu' cu alimente si p'orma ca se apropie Luna de Pamant am inceput sa cam am insomnii si imi tremura imperceptibil (pentru moment) degetul mic de la picior... Asa ca citind docomentele uichilics si vazand ce scrie acolo eu unul m-am linistit! Acum o sa dorm chiar o ora in plus fata de obicei si am descoperit si cauza tremuratului (care devenise mult mai puternic in ultima perioada) de la degetul de la picior: aveam ceva intre degete pentru ca nu mai facusem baie de frica cianurilor din Dunare aruncate de Csibi Barna...
Acum sunt ok! Uichilics ne arata ca totul e ok, lumea nu s-a schimbat, iar avand in vedere activitatile mai marilor lumii si ale politicienilor romani inseamna ca si in viitor o sa fie la fel ca si pana acum... Ce nu va dezvaluie uichilics dar va dezvalui eu pentru ca tin la voi este urmatorul fapt: TOP TOP TOP SECRET - aveti grija de voi ca daca nu o sa dati de dreacu... chiar daca Luna a trecut la locul ei...

0 comments:

Trimiteți un comentariu

puteti si sa injurati daca nu va suparati!